Regina Spektor - Hotel Song 가사/해석

2015. 8. 8. 03:35가수별 .../Regina Spektor





Hotel Song





Come in, come in 
Come into my world I've got to show 
Show show you 
Come into my bed 
I've got to know 
Know know you 

드와 드와

내 세상으로 드와 

내가 너한테 보여줄게 있거든

내 침대로 드와

난 널 알아야 겠어


I have dreams of orca whales and owls 
But I wake up in fear 
You will never be my 
You will never be my fool 
Will never be my fool 

나 범고래 와 부엉이 꿍꼬떠

하지만 무서워서 꿍깨떠

너 나의 바보가 절대 되지 않을꺼지

너 나의 바보가 절대 되지 않을꺼지

너 나의 바보가 절대 되지 않을꺼지

Floaters in my eyes 
Wake up in an hotel room 
Cigarettes and lies 
I am a child, it's too soon 

내 눈에 뭐가 떠다니는 것들이 있어

어떤 호텔룸에서 깨어나지

담배들과 너저분한 짝퉁들

난 어린앤데 이건 좀 빨랐다


I have dreams of orca whales and owls 
But I wake up in fear 
You will never be my 
You will never be my fool 
Will never be my fool 

나 범고래 와 부엉이 꿍꼬떠

하지만 무서워서 꿍깨떠

너 나의 바보가 절대 되지 않을꺼지

너 나의 바보가 절대 되지 않을꺼지

너 나의 바보가 절대 되지 않을꺼지


A little bag of cocaine 
A little bag of cocaine 
So who's the girl wearing my dress 
I figured out her number 
Inside a paper napkin 
But I don't know her address I wade downstairs 

쪼매난 코카인 봉지

쪼매난 코카인 봉지

그런데 내 옷입고 있는 저 여자애 누구지?

나 어떤 종이 냅킨 안에서 저 여자애 전화번호를 알았어

하지만 그녀 주소는 몰라.. 난 비틀거리며 아래층으로 내려가


The porter smiles to me a smile 
I've bought 
With a couple of gold coins 
A sign that I've been caught 

집들어주는 친구가 나에게 미소를 짓네

난 금화 몇개를 그 친구에게 줘

내가 너한테 들켯으니 입단속하란 뜻이지

I have dreams of orca whales and owls 
But I wake up in fear 
You will never be my 

You will never be my dear 
Will never be my dear, dear friend 
Dear dear friend, dear dear friend... 

나 범고래 와 부엉이 꿍꼬떠

하지만 무서워서 꿍깨떠

너 나의 친애하는 친구가 절대 되지 않을꺼지

너 나의 친애하는 친구가 절대 되지 않을꺼지

너 나의 친애하는 친구가 절대 되지 않을꺼지 친애하는 친구

친애하는 친구 친애하는 친구



A little bag of cocaine 
A little bag of cocaine 
So who's the girl wearing my dress 
I figured out her number 
Inside a paper napkin 
But I don't know her address 

쪼매난 코카인 봉지

쪼매난 코카인 봉지

그런데 내 옷입고 있는 저 여자애 누구지?

나 종이 냅킨 안에서 저 여자애 전화번호 알았어

하지만 그녀 주소는 몰라.


Come in, come in 
Come into my world I've got to show 
Show show you 
Come into my bed 
I've got to know 
Know know you 


드와 드와

내 세상으로 드와 

내가 너한테 보여줄게 있거든

내 침대로 드와

난 널 알아야 겠어



I have dreams of orca whales and owls 
But I wake up in fear 
You will never be my 
You will never be my dear 
Will never be my dear, dear friend 
Dear dear friend, dear dear friend...


나 범고래 와 부엉이 꿍꼬떠

하지만 무서워서 꿍깨떠

너 나의 친애하는 친구가 절대 되지 않을꺼지

너 나의 친애하는 친구가 절대 되지 않을꺼지

너 나의 친애하는 친구가 절대 되지 않을꺼지 친애하는 친구

친애하는 친구 친애하는 친구




Flag Counter